Follow Me

29.09.2014

iPhone 6 ajunge in Romania!



Mai e nevoie sa facem cunostiinta cu celebrul iPhone ? Cred ca nu. Poate ca nu toata lumea stie ce reprezinta Apple, cine sunt ei, de unde vin, dar in mod cert toata lumea, si cand zic toata lumea ma refer la TOATA LUMEA, stie ca Iphone-ul mananca nori (bani). Eu unul nu am avut niciodata iPhone si nu pentru ca nu mi-am dorit, dar pur si simplu n-a fost sa fie. Unul din aspectele care m-a oprit din drumul meu spre un astfel de dispozitiv, trebuie spus ca a fost reprezentat de mai sus mentionatii nori, adica bani. 



Cifra mea norocoasa este 6 si culmea, noul Iphone este chiar Iphone 6, asa ca degetele imi sunt inclestate si incep sa visez frumos. Am o sansa la al castiga datorita concursului organizat de Chinezu, concurs la care va invit sa va inscrieti cu toata increderea (link aici).



Cine face posibila prezenta noului Iphone in Romania ? 

Pai simplu, nimeni altii decat cei de la QuickMobile.ro. Multumita lor, iPhone 6 va fi prezent si in tara noastra fara intarziere fata de alte tari si asta nu poate decat sa ne bucure. Asadar iata ca in sfarsit Romania intra in randul tarilor cu potential si in radul celor care isi doresc sa fie in pas cu tehnologia. Faptul ca cei de la QuickMobile sunt primii care vor vinde noul iPhone 6 reprezinta un urias pas inainte si o mana de ajutor pentru cei care isi doresc acest telefon repede repejor, fara a mai depinde de alte lucruri ce nu tin de comparator. 

Deci, iti doresti noul iPhone6? Atunci esti unde trebuie. QuickMobile.ro iti indeplineste dorinta, fiind primii care aduc noul iPhone in Romania si daca te crezi norocos nu uita sa te inscrii la concurs.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu