Follow Me

13.11.2014

Ipodul din targ


   Mi-am cumparat un Ipod din targ acum ceva vreme. Prin asta am redescoperit placerea de a asculta muzica si nu numai. 

   Nu stiu cum sunt altii, dar eu mereu am fost capiat dupa muzica buna. Imi aduc aminte inca de pe la 4-5 ani, tata ma invata sa montez benzile la magnetofon. Of, Doamne, ce muzica! Pink Floyd, Michael Jackson, Queen, Phil Collins, Abba, Egales... atat de multi. Stateam si ascultam benzile cap-coada si imi imaginam tot felul de lucruri. 

   Stiu ca la melodile celor de la Pink Floyd mereu ma cuprindea o stare de visare, iar chitara ma facea sa vibrez la fiecare acord. Eram copil, dar muzica imi vorbea pe inteles oricum. Rasul de la sfarsitul melodei Thriller a lui Mj ma baga la propriu cu capul sub perna si mereu asociam rasul ala cu cel al lupului din Scufita Rosie. Nu ca ar fi ras vreodata lupul, dar in mintea mea povestea aceea cuprindea rasul lui malefic in timp ce o infuleca pe biata scufita. Erau chestii care imi stimulau creativitatea. 

   Povestile pe atunci se derulau in mintea mea. Un fel de benzi desenate proiectate pe perete. Genial! Si spuneam, am redescoperit placerea de a asculta muzica. Da, intr-adevar... e ceva. Momentan ascult albumul lui Damien Rice-My Favourite Faded Fantasy. Un album excelent, ce te trece de la extaz la agonie. Sunt unele versuri si pasaje care vor rezona cu cel putin un sentiment ce-l traiesti sau l-ai trait.

   Zboara gandule, zboaraaa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu