Follow Me

21.12.2014

Scrisoare de Craciun


Dimineata, cand stapanii unui porc au mers sa il hraneasca, au gasit asta scrijelit cu ambitie pe o bucata de hartie. Porcul nu mai era.

Dragi bipezi,

E decembrie si aproape Craciun. Ca sa stiti cine scrie aceste randuri, voi fi scurt si la obiect. Sunt  mandrul vostru posesor de rat, mai precis porc, cum imi spuneti voi, si vreau sa ma fac auzit. Prietenii mei din ograda imi spun "Puiul". Sunt bland si guitai doar cand e cazul, dar banuiesc ca stiti asta deja.

Incerc sa fiu la obiect si sa nu pierd firul. 

Cateva zile in urma am vazut o stea cazatoare, ba nu, doua! M-am uitat cu ochii mei la ele cum cadeau si in timp ce cadeau mi-am pus o dorinta. Vreau ca acest Craciun sa fiu mai mult decat o bucata de soric, de caltabos, de coada, de motiv de poze cu mine parlit. Nu vreau sa-mi zica boul din capatul celalalt al curtii "Te-ai ars, puiule!".


http://media.meltyfood.fr/
Chiar de sunt un biet porc si nu am un regim alimentar sanatos, consider ca merit sa guitai in Ajun si sa dau din coada cum da Patrocle al vostru (nume de caine cliseic).

Imi aduc aminte cand m-ati luat de langa mama. Eram mic si copiii ma creadeau o jucarie. Imi era drag si credeam ca lumea e a mea. Imi dadeati sa mananc cat nu puteam. Tot felul de combinatii dubioase care ma faceau sa tremur de emotie.


Acum insa realizez ca voi oamenii sunteti parsivi. Ma iubeati doar ca pe o bucata de carne inca negatita. Din casa se aude melodia lui Smiley-I wish, iar asta trebuie sa fie un semn ca ceea ce imi "wish" eu se poate imampla.

Vreau sa traiesc si sa fiu un porc liber. As arunca o moneda in fantana sa-mi sporesc sansele de indeplinire, dar copitele astea nu ma prea ajuta. Daca voi, oamenii, ati fi buni asa cum pretindeti ca sunteti de Craciun, ati avea macar un pic de remuscare in fata unei asemenea traditii grotesti.

Sunt porc, dar am un suflet de catifea. Vreau ca porcusorii mei sa traiasca intr-o mlastina de namol cum eu n-am avut si sa invete sa zobare. "Cand o zbura porcul" va fi realitate, va promit solemn!

Am multe de spus, dar timpul mi se scurge. Daca nu voi mai apuca sa mai scriu inca o scrisoare, va urez de acum Craciun Fericit, orice ar insemna asta pentru voi.

Guit, Guit !

Semnat cu dragoste, al vostru Puiu'.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu