Follow Me

24.01.2015

Hai, ne imbracam?

Ăsta e un articol scris într-o zi oarecare de ianuarie. L-am scris motivat fiind de faptul că din ce în ce mai des, prin orice colţ de oraş, văd tot mai mulţi oameni care se îmbracă ciudat. Să lămurim totuşi treaba încă de la început. Nu mă consider fercheş şi nici vreun botezat. Îmi dau şi eu cu părerea, aşa, ca opinia publică.

Să dai milioane de lei vechi sau sute de lei noi pe haine e de admirat. Dacă ai, normal că dai. Dar să dai acele milioane şi sute pe haine de căcat, aia e deja prea-prea şi foarte-foarte. Să mergi costumat în trening într-o seară de vineri, într-un pub, e trist. Să porţi blugi skinny cu puloveraş mai lung până la genunchi (băiat fiind) şi să te superi când cineva te ia la mişto, iar e trist. Dar o arzi după ca un prinţes bosumflat şi trece. 

Mai sunt şi categorii cu piţipoance şi bla bla, dar alea deja sunt arhidezbătute şi mai dă-i încolo. Am vrut să fac doar o scurtă trecere în revistă.

Eu unul îmi iau haine şi încălţăminte în proporţie de 99 la sută din cazuri din second-handuri şi târg. Pur şi simplu acolo găsesc tot ce am nevoie. Chestii foarte mişto, calitate şi preţuri decente. Unde e cazul, mai intervine şi câte un croitoraş (viteaz) pentru mici ajustări. 

Mai jos am pus o poză cu ţinuta pe care am ales-o ieri spre purtare. În afară de cămaşă şi ceas, toate chestile sunt cumpărate din targ şi second-hand. Blugii sunt Levis, la fel şi tricoul, iar ghetele sunt din piele şi rezistă cu tupeu la băltoace şi nămeţi. M-au costat puţin. Peste camaşă am aruncat un palton. Cumparat tot din second hand. 20 de lei. Iei.

E o ţinută care mă reprezintă. I feel good. Pe viitor plănuiesc să mai postez astfel de articole cu ţinute şi stuff. Nu ai nevoie de prea mulţi bani să te îmbraci ok, serios.

Un comentariu:

  1. Foarte tare ideea de la finalul articolului! :)
    Într-adevăr, nu ai nevoie de prea mulți bani pentru a te îmbrăca super. Pe de o parte, îmi doresc foarte mult să am și eu haine de la Bershka, cât mai multe dacă se poate, sau mai știu eu de la ce alte brand-uri cu renume internațional, însă mi-am dat seama că hainele cele mai simple mă reprezintă și mă ajută să transform un look simplu în ceva super elegant și la modă!
    P.S. Tare blogul! :D

    http://onlyoneaveragejoe.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere