Follow Me

02.02.2015

Hai, ne imbracam? (2) | Ochelari Ray Ban, ghete Timberland si blugi Levis

Cum spuneam într-o postare anterioară, voi mai publica articole despre ținute and stuff. Ăsta e un astfel de articol.

Vremea a fost variabilă în ultima perioada, așa că mi-am permis să renunț la palton sau geacă groasă în favoarea unei ținute lejere. Astăzi mai exact, soarele a ieșit dintre nori și mi-a permis să fiu atât de arogant încât să port ochelari de soare în mijlocul iernii. Chiar și pe aleile unde era umbră eu eram atât de rebel (ironic) încât nu-i dădeam jos. #hellyeah

Ca să trăncănesc puțin despre hainele prezente în poze, precizez încă de la început că în afară de accesorii, toate sunt cumpărate din second-hand-uri și târg. Blugii sunt Levis și dacă îmi aduc aminte bine au costat undeva la 15 lei, puloverul este H&M și a costat 10 lei, iar ghetele sunt Timberland și prețul lor a fost negociat cu profesionalism la 80 de lei. A, și cămașa a costat 8 lei. Accesoriile precum ochelarii de soare Ray Ban, cureaua și ceasul sunt primite de la prietenea mea, deci lucky me!
Poate sună ca și cum m-aș lăuda. E ok! Așa și trebuie. Mă laud cu faptul că mă pot îmbrăca destul de fercheș. Toate astea cu un buget redus. Nu îmi este rușine să recunosc faptul că nu dau sume colosale pe țoale noi. Din contră, mă simt grozav să port haine care au deja o poveste în spate.

To be continued...adică va urma, în curând, soon, imediat, dar nu acum... înțelegi tu, sper. 

P.S. Nu ai nevoie de prea mulţi bani să te îmbraci ok, serios. 

3 comentarii: