Follow Me

13.03.2015

Hai, ne imbracam? (4) | Hanorac Bershka de la Kurtmann

Martie. E luna martie deja. Timpul trece al naibii de repede, se pare. Acum câteva zile mi-am permis să fac o mică plimbare. Așa că am făcut. Apropo, ăsta e un articol din categoria "Hai, ne îmbrăcăm?". Categoria aia în care eu mă laud cât de fercheş mă îmbrac cu bani puțini și în care pun și câteva poze.


Așadar și prin urmare, iau autobuzul cu numărul 3 și nu cobor nici bătut din el până când nu ajung la parc. Parcul Nicolae Romanescu. Cobor cu pași mici și repezi și cu aceiași pași mă las purtat spre intrare. Loredana mă ține de mână. Era după-amiază deja, iar aleile erau destul de pustii. Îmi place mai mult așa. Copacii erau și încă sunt în refacere după iarnă, iar liniștea era la locul ei. Ne plimbăm prin aceleași locuri ca de fiecare dată. E plăcut. Nu era foarte frig, dar nici cald cât să zici "mor de cald". Era bine.
De data asta am zis să fiu totuși precaut și să mă îmbrac ceva mai "safe". O pereche de blugi second-hand, pe care se pare că i-am mai purtat și aici, prețul lor fiind de nici mai mult, nici mai puțin, de 15 lei grei. Apoi, o cămașă în carouri pe care am "cules-o" astă-toamnă din târg cu 5 lei la fel de grei. Peste cămașă am îmbrăcat un hanorac Bershka oferit de cei de la Kurtmann. Cred că le-am asortat destul de ok.


Dacă nu pare așa în poze, în realitate dădeam mai bine. Dacă dau bine și în poze, atunci ele reflectă realitatea. Aaașa, revenind. În picioare, ghete/pantofi/ceva de genul luate din târg cu 20 de lei. Aa, şi ochelari Ray Ban (gift).

Per total cred că am reușit să mă încadrez din nou în standardele mele. O ținută casual. Ce putea fi mai plăcut? Și cum am mai spus și într-un articol anterior, merită să mai şi investești din când în când câte un leu, câte doi. Important, din punctul meu de vedere, este să fii reprezentat de ceea ce porți și să renunți la frica nejustificată de a fi tu. #pebune.

Hip hip hoooray... o să mai vină articole de genul ăsta foarte curând.

P.S. Nu ai nevoie de prea mulţi bani să te îmbraci ok, serios. 

Iar melodia pentru acest articol este: 
Natalie Imbruglia - Torn

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu