Follow Me

17.03.2015

Hai, ne imbracam? (5) | Camasa Bershka de la Kurtmann si Converse

M-am îmbrăcat... din nou. Aşa că în ciuda faptului că n-au mai terminat de restaurat centrul vechi al oraşului, mi-am permis ca într-o fugă să fac două, trei poze.


Şi dacă soarele a tot zăbovit câteva ore şi pe strada mea, am zis pe un ton răspicat interior: "Azi... cămaşă!" Zis şi, cum se vede în poze, făcut.

Ca să trec în revistă și atmosfera din jurul unei zi de luni, punctez faptul că orașul era destul de agitat. Mașini cât vezi cu ochii, iar din când în când mai trecea și câte un biciclist. Unul apare și într-una dintre poze. Studenții ieșeau buluc din Universitate, iar ora de vârf se simțea și se auzea în fiecare claxon. Eu eram liniștit.



Revenind la partea în care mă refer la haine, pot spune că totul s-a aliniat perfect pentru că doar ce îmi alesesem o cămașă BERSHKA foarte tare (părerea mea) din colecția celor de la Kurtmann. O îmbrac încrezător și rămân încrezător pe toată durata zilei. Peste cămaşă port absolut nimic, pentru că n-am cum să răcesc tocmai acum și tocmai eu. N-am răcit, apropo. Blugi albaştri Levis achiziţionaţi din târg cu 15 lei. E adevărat că am dat încă 7 lei unui croitoraş viteaz să îi mai modifice pe ici pe colo, dar pe cinste şi onoare că merită.


În picioare port o pereche de Converse luaţi tot din târg cu 20 lei. Şi aici am intervenit ulterior cu o pereche de şireturi. La mâini o brațară tot din târg cumpărată cu 2 lei, iar la mâna la care se ține ceasul... un ceas Casio primit cadou. Per total n-am cheltuit o avere, iar fiecare bănuț își merită investiția pe deplin. Deci m-am îmbrăcat din nou și m-am simțit excelent și încă mă simt și mâine va fi la fel. 


Apropo, chiar nu ai nevoie de prea mulţi bani să te îmbraci ok, serios.

Ăăă, melodia pentru articol este:

30 Seconds To Mars - Kings and Queens

2 comentarii:

  1. Foarte tare tinuta! Nu ma dau inlaturi sa intru si prin magazine second hand sau prin magazine "no name". Aceleasi haine, dar fara brand, la preturi mult mai bune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi frumos pentru apreciere și mult succes la cumpărături :-D

      Ștergere