Follow Me

31.03.2015

Hai, ne imbracam? (6) | Adidasi Nike Air cu sireturi portocalii

A trecut ceva vreme de când nu am mai postat ceva din categoria ”Hai, ne îmbrăcăm?”, așa că era și cazul. Ideea e că în postarea asta vreau să mă mândresc cu ultima mea achiziție. Însă până să fac asta, precizez faptul că după ploi și vreme mohorâtă, primăvara pare-se că vine pe cai mari. Așa că profit de această zi de marți 31 ale lui martie și trec vreo 30 de minute prin parc, numai așa... ca să fac o poză, două, trei.

Rucsac în spate (târg, 10 lei), blugii sunt cei pe care i-ați putut vedea și aici, o cămașă cumpărată dintr-un second hand mărimea L și modificată la același croitoraș viteaz pe care l-am mai specificat într-o postare anterioară. Prețul cămășii a fost de 8 lei, plus 7 lei ajustarea egal 15 lei. Puțin, zic eu și e chiar fercheșă. Peste toate, o jachetă de ceva imitație de piele. Jacheta am achiziționat-o prin ianuarie dintr-un second mic pe lângă care tot treceam dimineața. Jacketa e H&M și m-a costat 20 de lei. 


Per total, toate menționate mă îmbăcară bine, bine și mă scoseră în lume. Acum urmează partea în care mă mândresc cu noua mea achiziție. Aceasta este reprezentată de o pereche de adidasi Nike Air. Căutam genul ăsta de adidași de ceva vreme și uite că în sfârșit mi-au ieșit în cale. I-am găsit la începutul săptămânii trecute într-un magazin second-hand de încălțăminte. Erau agățați exact pe ușă, iar pentru mine a fost ca un semn de "home sweet home". Am intrat în magazin, am salutat, am cerut să îi probez, i-am probat, mi-au venit perfect. Numărul 40. Prețul a fost inițial de 80 de lei, dar simțindu-mă în formă am negociat la 70 de lei. Am reușit manevra și uite-ma încălțat mândru. 


Aa și uite într-o poză că pot să zbor relaxat cu ei în picioare. Fiind Nike Air, e mai ușor.


Deci, dacă ai răbdare și un pic de inspirație, îți poți găsi lucruri foarte tari și la un preț mai mult decât rezonabil.
Apropo, chiar nu ai nevoie de prea mulţi bani să te îmbraci ok, serios.


Melodie de articol:  Angel Haze ft Sia - Battle Cry 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu