Follow Me

27.03.2015

Hai, ne jucam? | Monument Valley

Nu sunt un mare expert când vine vorba de jocuri video, dar îmi propun. Vreau numai să spun că ieri seară am butonat un joc așa cum n-am mai făcut-o de ceva vreme. Nici măcar nu e un joc pentru PC sau console. E un joc pentru dispozitivele mobile. Eu l-am jucat pe tableta mea, Nexus 7. Jocul se numește Monument Valley. Auzisem de el de ceva vreme, dar lucrul care m-a făcut să-l achiziționez (nu costă mult) a fost că l-am văzut promovat și în serialul House of Cards. Așa că m-am lăsat manipulat de publicitate și marketing și l-am achiziționat repede-repejor din Google Play.

Ca să știm cu ce se mănâncă, jocul este unul de tip puzzle în care personajul principal pe care tu îl controlezi este o prințesă pe nume Ida. Până acum, totul pare la locul lui, însă după câteva minute de  joc știi că n-o să lași din mână telefonul sau tableta până când nu vezi deznodământul poveștii. Asta dacă îți plac jocurile de genul. Eu sunt fan puzzle-uri and stuff, deci la mine așa a cam stat situația.


De ce este acest joc atât de tare?


În primul rând, faptul că aduce un concept destul de inovator în ceea ce privește arhitectura nivelelor și modul de abordare. Jocul și povestea te invită să parcurgi o serie de labirinturi ce au la bază iluzii optice. De foarte multe ori, habar nu aveam ce trebuia să fac.

Totul în jocul ăsta la un moment dat o să pară că este ceea ce nu este. Culorile sunt perfect alese pentru fiecare nivel, iar sunetul este impecabil. Nimic nu este lăsat la voia întâmplării și asta pentru mine îl face un joc excelent. Personal recomand să fie jucat cu căștile pe urechi. Senzația e genială.

L-am terminat în cam o oră jumătate, două. A meritat fiecare minut și mi-a redeschis apetitul pentru jocuri puzzle. Așa că dacă vreți să vă deconectați puțin de la ce vreți voi, încercați jocul ăsta. Pe cinste și onoare că merită.

Melodie pentru ăst articol: Kid Cudi - Love

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu