Follow Me

06.05.2015

Am castigat la Loto

Păcăleală de 6 mai. N-am câștigat la niciun Loto, dar totuși am câștigat ceva. În mod indirect. Sort of. Nu știu dacă știi, dar acum vreo două săptămâni Loredana a câștigat un concurs în care se dădeau nu mai puțin de 120 de pungi de chipsuri d-alea bune. A trebuit să povestească o întâmplare memorabilă și așa mai departe. Asta nu mai e de actualitate, dar am trecut-o în revistă.

Ideea e că mă simt bogat în fiecare seară. Mă simt ca un magnat de pe undeva de prin Rusia poate, care în fiecare seară mănâncă icre negre și Fortress Stilt Fisherman Dessert. Cu toate că o comparație între o mână de cartofi și felurile alea scumpe de mâncare pe care le-am înșirat adineauri e un pic forțată, consider că de amorul comparației merită făcută. Uite în poză cât de mult îmi radiază chipul fericire. 


Aveam în minte filme de acțiune, horror, thrillere în fața cărora o să gust cu poftă cartof după cartof. Și-am gustat de mi s-a acrit de atâția cartofi. Am mai împărțit pe la unii, pe la alții și tot au mai rămas câteva zeci de pungi.


Nu e rău, dar voiam să fac postarea asta fără prea mare însemnătate doar pentru a distruge iluzia fericirii dobândite din averea formată din zeci de pungi de chipsuri (e sarcasm în frază). Ce să mai încolo și încoace, chipsurile nu aduc fericirea și nici nu o întrețin. Unde mai pui că ocupă atât de mult spațiu.

Și dacă ai avut răbdare până la final zic:
Dacă ești din Craiova și vrei o pungă de chipsuri, dă-mi de veste!

Până atunci îți las o melodie: Rihanna feat Kanye West And Paul McCartney - FourFiveSeconds

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu