Follow Me

13.05.2015

Hai, ne imbracam?(11) | Tricouri Zara si Bershka

RO: Ți-am zis că zilele astea am profitat din plin de reducerile Kurtmann și mi-am cam făcut plinul de haine... pentru o perioadă. Și cum există deja o tradiție ”Hai, ne îmbrăcăm?”, îți arăt cam ce și cum mi-am luat.

Dacă zilele trecute am ales să mă îmbrac un pic mai elegant, cu o cămașă, pantofi și așa mai departe, azi a fost ziua în care am revenit un pic la stilul pe care îl îndrăgesc cel mai tare și anume: tricou și cămașă și blugi și adidași. În plus, mă reprezintă și cel mai mult.



EN: I told you that these days I  took advantage of discounts from Kurtmann and I kinda bought a lot of clothes... for a while. And if I made a tradition from "C'mon, let's get dressed", I will show you what I bought.

If the other day I chose to be a little bit more elegant by wearing a shirt, shoes and so on, today was the day when I came back to my favorite style: T-shirt and a shirt, jeans and sneakers. Beside that I believe that this style represent me the most.

RO: Deci fără alte introduceri, azi am cam purtat următoarele chestii:

Adidașii sunt Addidas (un clișeu mereu simpatic) și i-am mai purtat și aici. Reamintesc faptul că sunt luați din târg cu 35 de lei. Blugii sunt Levi's și i-am pescuit tot din târg dintr-o grămadă imensă de haine. Povestea lor e un pic mai lungă, la modul că atunci când i-am luat erau niște blugi normali. Între timp am reușit să-i rup fix în genunchi. Nu știu cum s-a întâmplat, dar dacă tot s-a întâmplat, uite că am și eu blugi rupți. Arată chiar tare. Aa, și prețul lor a fost de 5 lei.

EN: So without any further introductions today I wore next items:


Sneakers are Addidas and i wore them here too. I remind you that I bought them from a flea market and they cost around 7 euros. The jeans are Levi's and I bought from the same flea market from a huge pile of clothes. Their story is a bit longer because in the first day the were normal jeans. In the mean time I managed to rip them right on the knee. They cost me around 1 euro.






RO: Mai departe, în trei din poze port un tricou Bershka alb, iar deasupra lui o cămașă H&M luată dintr-un second-hand cu 8 lei.

EN: Going further, in three pictures I wear a white T-shirt from Bershka and over it a Shirt from H&M, from a charity shop bought with 2 euros.


RO: Și acum începe magia, pentru că în celelalte două poze, port un tricou albastru Zara Man. Tare, nu?

EN: And now the magic begins because in the other two photos I wear a white T-shirt from Bershka. Cool, right?

RO: Așadar și prin urmare, m-am îmbrăcat din nou cu bani puțini și cu haine de calitate. Happy me!

Apropo, chiar nu ai nevoie de prea mulţi bani să te îmbraci ok, serios.




EN: So, I managed to dress again with few money and quality clothes. Happy me!

By the way, you really don't need to much money to dress up ok... really!


Play la: Ladyhawke - My Delirium




8 comentarii: