Follow Me

21.05.2015

Top 10 songs to listen right now

RO: Am zis ceva mai demult, mai exact în articolul ăsta, că la finalul fiecărei postări voi recomanda câte o melodie care mi-a rămas în cap. Zis și făcut, zic. Sper că te-ai regăsit în cel puțin o melodie până acum sau, dacă nu, măcar ai avut ce fredona.


Ideea e că între timp, fiind cuprins de o stare de bine, mi-am găsit timp să-mi reînnoiesc playlist-ul și am (re)găsit câteva melodii tare mișto. Am ales să fac postarea asta pentru a-ți recomanda un top 10 din căștile mele. Melodiile sunt de drum spre birou, de cap în nori, de ce vrei tu. A, și fac topul ăsta pentru că dacă recomandam una câte una, dura ceva vreme. Așa că, fără alte introduceri, my top 10 de acum:

Numărul 5: U2 - Ordinary Love
Numărul 6: Jacob Banks - Worthy
Numărul 7: Stromae - Formidable


Melodiile sunt trecute într-un mod cât se poate de aleatoriu, asta însemnând că numărul 1 poate fi la fel de bine numărul 6. Sper să găsești cel puțin una pe gustul tău, iar eu până una alta mă întorc la laaa laaaa la ale meleee.


EN: I said not long ago, more exactly in this post, that at the end of every article I will recommend a song that stayed in my head. Said and done. I hope that you found yourself in at least one song until now but if you didn't, at least you had something to hum.

My point is that in the mean time, I feel very happy and I found some time to re-new my playlist. I manage to (re)find some cool songs. I choose to make this post because I want to recommend you my Top 10 songs that you will hear in my headset these days. These songs are perfect if you go to the office, if you have your head in the clouds or if just want to listen good music.

Oh, and I made this top because if I recommend these songs one by one it will take a while. So without further introductions, the top is the one above. Songs are written in a random way, so number one can be number 6 as well.

I hope you found at least one song that fits your taste and in the mean time I go back to myyyyyy(waaaay) work.


4 comentarii:

  1. Great photo and I love that Kimbra song... well, I love Kimbra! ;) Want to follow each other, maybe inspire each other? Please let me know! Kisses and have a great week! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you. Yeah, Kimbra has some cool songs. We can follow each other :)

      Have a nice weekend!

      Ștergere
  2. Love stone sour <3
    http://retromaggie.blogspot.pt/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I like them too, especially the song from my top :)

      Ștergere