Follow Me

16.06.2015

Top 10 songs to listen right now (2)

RO: Știi deja că mi-am făcut un obicei din a recomanda câte o melodie la finalul fiecărei postări. Ba mai mult decât atât, acum câteva săptămâni am și făcut un top cu 10 melodii pe care trebuie să le asculți. Dacă ți-a scăpat, îl poți găsi aici
Ideea stă în felul următor: eu, tânăr fecior, am tot ascultat muzică bună în ultima vreme și dintr-o mărinimie ce nu cunoaște margine, vreau să împărtășesc cu tine cam tot ce-i mai bun, în viziunea mea. 

Așadar și prin urmare, uite încă un top 10 melodii numai bune de dat play. Sper că te-am nimerit cu cel puțin o notă muzicală. Melodiile recomandate sunt așezate în cea mai aleatorie modalitate posibilă, iar pentru confortul tău, tot ceea ce trebuie să faci este să dai un click nemilos pe nume.

Așadar și prin urmare... Ză top!


Cam asta este ce ascult eu în ultima vreme. Dă-i play fără ezitare!


EN: You know that I made a habit from recommending a song at the end of every post. And more than that, couple weeks ago I made a Top 10 songs you should listen right now. If you missed it, you can find it here.

Anyway, the point is: I’m a young man with good intentions and lately I’ve been listening some good music. And because I wanna share it with you, I made another top 10 songs you really need to listen too.

So without any introductions you have a top 10 of awesome music. I hope you’ll enjoy at least one musical note. Songs from the top 10 are put in random way and for your comfort, all you have to do is to click on the names. The top, as you already saw, is above.

Enjoy it ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu