Follow Me

07.07.2015

Am plecat

Uneori aleg să mă îmbrac în gri pentru că nu mă simt nici alb, nici negru. Mai sunt momente pe parcursul vieții mele când chiar dacă afară plouă, refuz să-mi iau umbrela. Mă enervează grija ei.

Câteodată traversez pe unde-i trecerea de pietoni, iar alteori o iau la fugă fix când nici eu nu mă aștept pe mijlocul străzii de parcă cineva m-ar împinge de la spate. Sunt suficient de tânăr cât să nu-mi pese chiar așa de tare.



Ieri am ascultat John Lennon și mi-a trecut prin cap musicalul Across the Universe. Mi-a plăcut și-am tot fredonat apoi melodii clasice The Beatles. Și dacă tot vorbim de ieri, vreau să știi că azi nu-mi pasă prea tare. Îmi pasă mai încet și, fie vorba între noi, am chef să trântesc ușa de la intrare cât pot eu de tare și să nu mă mai întorc acasă vreo 2 săptămâni. Aș vrea să-mi arunc telefonul într-un tomberon ca-n filmele de Hollywood și să o iau pe jos ușor.

Să am vreo 2-3 dolari în buzunar pe care să-i pun într-o husă de chitară a unui rockstar de pe bulevard. Afară să plouă un pic, iar mie să-mi treacă prin cap că am rămas fără umbrelă acum 2 ani de Crăciun, când un nu știu cine, mi-a furat-o dintr-un magazin.

Taxiurile să meargă bară la bară cu alte sute de mașini model ceva mai clasic, iar eu să am pe mine un pardesiu maro deschis și deschis la nasturi. Să-mi fluture puțin în briza unei mări aflată la nu prea mare depărtare.

Să port și o pălărie clasică pe care să o aplec puțin pe ochi când salut vreun Sir sau pe care să o scot de pe cap când dau peste vreo Miss.


Poate aș fuma și o țigară. Aș aprinde-o cu chibrituri doar de dragul gestului. Ar mirosi în urma mea, iar două trei dudui ar întoarce capul zâmbind. Ar zâmbi la gândul că sunt prostuț. Îmi aprind o țigară tocmai când dă să plouă afară.

Ceasul ar fi vreo nouă jumătate, iar reclamele ar străluci la fiecare colț de bulevard. Pantofii mei de piele ar tocăi elegant. De la etajele clădirilor se mai zărește din când în când câte o față care aburește geamul în spatele căruia stă.

Mai văd din când în când trecând pe lângă mine câte o față cunoscută, dar nu mă întorc. Nici după ea și nici în trecut, așa că merg mai departe. Ce-i drept, mai aprind o țigară din când, doar pentru a da o valoare mai melancolică oftatului.

Cineva m-ar întreba la un moment dat cum mă cheamă. Eu aș rămâne surprins că ar face-o pe nepusă masă. Nu e treaba ta, i-aș spune, pentru că e doar prima zi din cele două săptămâni din care am plecat așa de acasă, fără să-mi pese...

Dă-i play la: Frank Sinatra - Love

4 comentarii:

  1. Thanks a lot dear friend :D

    I used the translator to be able to understand what you write and I just have to say that I loved. I love your texts and the amazing way how you express yourself!

    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks, Miguel. I appreciate your nice words.

      Have a nice weekend!

      Ștergere
  2. Amazing post! Love these paintings!
    Kiss
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere