Follow Me

26.07.2015

What`s in my backpack

Zi de zi merg cu pași mici și repezi în direcții diametral opuse. Ba în stânga, ba în dreapta, ba înainte, ba înapoi. Nu am mașină și de aceea sunt nevoit să-mi car în rucsac aproape orice am nevoie. 

Și pentru că sunt un tip cât se poate de deschis, vreau să îți arăt în mod sincer ce duc în spate. Mai pe scurt și în engleză: What`s in my backpack, ladies and gentlemen!
În primul și în primul rând, vreau să punctez faptul că am început să am un stil de viață sănătos. Sau cel puțin mai sănătos decât cel pe care îl aveam înainte. Adică beau mult mai multă apă, mănânc ceva mai des și nu mai sar peste micul dejun. 

Datorită acestui fapt, aveam nevoie de câteva accesorii interesante și de calitate care să coincidă un pic și cu personalitatea mea. Pe această cale, vreau să le mulțumesc celor de la Tupperware.ro care au dat dovadă de deschidere și care au fost extrem de happy să-mi fie alături în această etapă.
Sticla Eco de 750 ml este perfectă, mai ales acum în plină vară. Plasticul din care este fabricată este unul solid și oferă o serie de avantaje care pe mine m-au cam dat pe spate. Așa cum îi zice și denumirea, este ecologică așa că ”Love earth”. 
Apoi, beneficiază de inerție termică, ceea ce înseamnă că menține apa rece pe o durată de timp îndelungată. Și cum afară-i vară, happy me. E ușor de transportat și arată chiar drăguț. Ce îți poți dori mai mult?
Și cum am zis ceva mai sus, nu mai sar peste micul dejun. Cutia port-merinde vine perfect în completarea sticlei Eco și îmi oferă exact ceea ce am nevoie: o modalitate eficientă de a-mi purta sandwich-urile și câte un fruct, două în fiecare dimineață. 
Arată bestial și uneori am impresia că ar putea încăpea acolo orice. E bine compartimentată și pe cinste și onoare că-mi păstrează sandwichuri-le proaspete. 
Mergem mai departe și pentru că sunt un om modern, îmi port tableta mândru și țanțoș și în husă. Nu se știe când ai nevoie de ceva mobilitate. 

Cocoțată pe rucsac stă o pereche de căști albastre pe care le port cu mine mai ales când știu că mă așteaptă o zi mai lungă cu deplasări la fel de lungi. Muzica este un bun companion și dacă tot o ascult, zic să o ascult la o calitate care să mă facă bat ritmul din picior. 

Cam asta-i ce am în rucsac aproape în fiecare zi, uneori cu mici ajustări. Nu e mult, dar e ceva. Tana naaa!

P.S. Hai, dă-i cu play la Parov Stelar - The Princess și bate ritmul din picior. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu