Follow Me

22.08.2015

Fiecare zi este o inovație

Salut! Eu sunt Andrei și sunt dependent de tehnologie. Nu mă înțelege greșit... nu vreau să urmez vreo cură de deztehnologizare, ba chiar dimpotrivă. Vreau să mă las cuprins și mai tare de tot ce se confundă cu biți și frecvențe de procesoare, ce-mi pot purta ideile departe, departe.

Sigur, ca să pot face asta am nevoie de gadget-uri de calitate, care să-mi ofere acea senzație de împlinire atât din punct de vedere profesional (că doar sunt blogger), cât și din punct de vedere personal (că doar sunt om).

Mai recunosc câteva lucruri despre mine. Recunosc că îmi place portabilitatea dusă la extrem și mai admit faptul că sunt orientat după un brand puternic. Și când zic brand puternic, vreau de fapt să zic Toshiba. Aa, și când zic portabilitate dusă la extrem, mă refer la Toshiba Satellite Click Mini. Asta ca să nu existe vreun dubiu. Dacă din întâmplare te întrebi de ce mi-l doresc așa de tare, îți răspund imediat.

Toshiba Satellite Click Mini este genul de gadget de care vreau să fiu dependent. Oferă cam tot ce are nevoie un Andrei în fiecare zi. Procesorul Intel Atom tactat la 1.33Ghz, dar care poate ajunge în boost la 1.83Ghz, este capabil să facă fiecare atom și moleculă să experimenteze starea de ”așa da”. Cei 2Gb de Ram sunt suficienți pentru activități de tip bussines, dar și pentru gaming-ul pe care în mod cert îl vei aprecia în pauza de serviciu. Nu de alta, dar sunt ajutați de placa video Intel HD Graphics, care în benchmark-uri scoate un punctaj foarte bun.


Un alt aspect extrem de important este reprezentat de soluția de stocare cu care vine echipat Toshiba Satellite Click Mini. O unitate SSD de 32 Gb, care pe lângă faptul că permite stocarea unui număr suficient de aplicații, documente sau orice altceva, îți oferă viteză de acces net superioară unei soluții de stocare clasică. Pentru mine contează foarte mult. Viteza, alături de inovație sunt cuvinte cheie ale secolului 21, până la urmă. 


Degetele alunecă grațios pe un display de 8.9 inch a cărui rezoluție este una Full HD (1,920 x 1200). Mai departe de toate astea intervine și un pic de magie. Toshiba Satellite Click Mini l9w-b-102 se poate transforma din tabletă în laptop și invers. Și asta fără să ai nevoie de baghetă. Display-ul și keyboard dock-ul sunt făcute unul pentru celălalt. Crede-mă! Windows-ul 8.1 cu care vine echipat îmi este martor.


Pe lângă toate cele scrise mai sus, sunt convins că Toshiba Satellite Click Mini s-ar afla la loc de cinste în rucsacul meu de zi cu zi. Iar atunci când aș ancora pe la vreo cafenea sau la X km de casă, m-ar ajuta să îmi țin gândurile în ordine și legătura cu orice colț al lumii. S-ar putea ca versurile lui John Lennon, "You may say I'm a dreamer / But I'm not the only one", să se potrivească dorinței mele.


Și mai e ceva. Ceva legat de inovație și timp în același amestec. Mai exact, 30anideinovatii. Și nu, nu am scris greșit. Este vorba de un concurs pe care cei de la Toshiba l-au lansat tocmai pentru oameni care pun preț pe calitate, performanță și inovație, oameni ca tine. Nu trebuie să depui un efort colosal să câștigi. Tot ce trebuie să faci este să intri pe www.30anideinovatii.ro și dacă ești proaspăt mândru posesor de un produs Toshiba, să înscrii acolo toate datele. Așa te poți alege cu unul dintre cele 29 de laptopuri Satellite Click Mini, sau chiar cu marele premiu, un KIRABOOK. Hai că sună bine. Chiar bine de tot.


18 comentarii:

  1. Chiar ca se poate caracteriza prin inovatie acest laptop! E foarte util oricui. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-D Mă bucur că îmi împărtășești părerea.

      Ștergere
  2. Super! Imi place la nebunie ideea acestui nou laptop TOSHIBA! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Un articol foarte util, sper sa il capeti si sa te bucuri de el.

    RăspundețiȘtergere
  4. I would like to know more about technology!
    Great post!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stay close then because i will post more about it :-D

      Ștergere
  5. So cool. <3
    http://fashionablyidu.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  6. Thanks friend :D

    I have Toshiba and I'm really satisfied :D

    Great and interesting post :D

    NEW POST | Bags With Personality
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm happy to hear that :-D
      Tnx for the feedback.

      Ștergere