Follow Me

12.08.2015

Logica si matematica

Cu toate că mă îndrept vertiginos către vârsta de douăzeci și cinci de ani, asta nu înseamnă că s-a zis cu momentele mele de copilărie. Dimpotrivă, aș putea spune. Încă mai dedic uneori câteva zeci de minute, chiar ore, activității numite generic ”gaming”.

Și cu toate că nu de fiecare dată am posibilitatea să butonez jocuri ceva mai complexe gen Dota2 sau Fifa, găsesc răgaz și alternative în jocuri mai micuțe, dar care stârnesc sentimentul de competivitate, mai ales cu mine însumi.



Ca să fac o scurtă trece în revistă a preferințelor mele în ceea ce privește jocurile, vreau să știi că de când am prins gustul acestora, le-am preferat pe cele care îți pun un pic mintea la contribuție. Țin minte că atunci când eram în perioada liceului mă jucam aproape în fiecare zi, jocuri de logică. Pur și simplu îmi plăcea ideea de a descoperi cum se rezolvă un anume puzzle, iar sentimentul de împlinire, chiar și după un simplu nivel era de neegalat. Dacă te-ai jucat cel puțin un astfel de joc, în mod clar știi foarte bine despre ce vorbesc.

Unele jocuri de logică au la bază și elemente de matematică mai mult sau mai puțin complexă. Și chiar dacă nu sunt un mare matematician și nici nu am fost vreodată, pe locul doi în rândul preferințelor mele în materie de jocuri ce îți pot umple timpul, sunt cele care învârt numere precum Pitagora.

Un joc cu matematică reușește să te facă să-ți dorești ceva mai mult de la emisfera creierului responsabilă cu calcularea în mod rapid a diverselor ecuații. Incitant este faptul că terminând jocuri de genul acesta, în care matematica își arată colții, ajungi să recuperezi câteva învățături pe care s-ar putea să le fi trecut cu vederea în școală.

Până la urmă, cred că cel mai important este să știi să îți alegi modalități cât mai practice prin care poți umple timpul, iar dacă în acest fel mai antrenezi un pic și imaginația sau creativitatea, cu atât mai bine, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu