Follow Me

09.09.2015

Hai, ne imbracam? (16) | Zara all the way

Nu-i așa că ne stă mai bine cu ceva grade mai puțin în termometre? Nu-i așa că e ceva mai ok să mai schimbăm câte una, câte-o alta? Eu, după cum bine știi, detest căldura și tocmai de aceea, acum pe nouă a noua două mii cinisprezece, mă simt ca peștele în apă.


Și dacă tot a venit toamna, m-am gândit că ar fi un bun prilej de a plasa o nouă comandă la Kurtmann. Iar pe principiul gând la gând cu bucurie am și click-uit cu folos. Ba mai mult decât atât, am prins și sezonul reducerilor, astfel încât m-am ales cu trei chestii tari (în opinia mea). Plus că m-am hotărât să-mi cam schimb și tipologia de pantaloni purtați. Dacă acum un an obișnuiam să port preponderent blugi ceva mai largi, acum (grație maturității debordante), am cam trecut la genul de pantaloni ceva mai ”serioși”.
Și uite așa am pus în coșul virtual de cumpărături o pereche de pantaloni Zara Harry Grey care sunt din punctul meu de vedere, foarte tari. Pe lângă pantaloni, am pus și un pulover Zara maro, dar și o jachetă din in cum altfel, decât tot Zara.

Am reușit astfel să-mi alcătuiesc o ținută din toate aceste trei articole la care am mai adăugat deja prea purtații mei Converși cumpărați din târg cu 20 de lei.


Și ca să pot să apar în aste poze a trebuit să aplic metoda ”Loredana de mână”, metodă pe care am și folosit-o. Parcul Nicolae Romanescu îmi este martor, dar și pozele, desigur.


Per total mă declar foarte mulțumit de comandă și nu pot să-i spun toamnei decât Bring it on: ploi, vijelii, frunze căzând, etc.


Apropo, chiar nu ai nevoie de prea mulţi bani să te îmbraci ok, serios.

Play la: MØ - Slow Love


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu