Follow Me

04.10.2015

Hai, ne imbracam? (17) | Toamna in dungi

Am cam început să-mi schimb din mers stilul vestimentar, iar dacă tot este toamnă, atunci este și un prilej bun să-mi iau cate un pulover, două, câte o jachetă, două.  Am dat o raită prin second hand-uri, dar și o comandă la Kurtmann. Din ambele experiențe m-am ales cu câte ceva foarte tare. Despre ce-am găsit în second hand-uri o să-ți zic într-una din următoarele postări. Acum vreau să pun accent pe ce mi-am luat de la Kurtmann. 



Așadar și prin urmare, dacă tot am văzut că puloverele sunt de mine, n-am stat prea mult pe gânduri când am dat click și-am adăugat în coș un pulover Bershka în cele mai fercheșe dungi. E mișto lucrat și se asortează perfect cu o cămașă de blugi. Eu așa am făcut. Apropo, cămașa o poți vedea în postarea asta

Și până să-ți spun ce-am mai adăugat în coș, punctez faptul că ținuta pe care o vezi în poze am completat-o cu o pereche de blugi luați din second hand cu 15 lei (blugii îi mai poți vedea aici), dar și cu o pereche de ghete pe care o am de doi ani. Ghetele sunt luate din târg și dacă îmi aduc bine aminte au costat 15-20 de lei. 

Iar acum să revin la ce-am mai pus în coș. Țineam de mult timp să-mi iau și o jacketă de piele și asta am și făcut. Doar că de văzut o să o vezi în postarea ce va urma în câteva zile. E Bershka, e neagră. Am spus destul!


Și până să închei, trebuie să știi că unele grimase din poze ce întruchipează îngrijorarea sunt motivate de faptul că părul meu nu stă cum trebuie (aproape) niciodată!

Aa, și apropo, chiar nu ai nevoie de prea mulţi bani să te îmbraci ok, serios.

Play și la Robin and the Backstabbers - Spnzrtr, pentru că merge de toamnă.

2 comentarii:

  1. Ce fain e pluovarul <3 Si te prinde foarte bine. Ador lucrurile barbatesti. Si bine zis: nu ai nevoie de o multime de bani ca sa te imbraci bine si sa arati bine. Sa le porti sanatos!

    RăspundețiȘtergere