Follow Me

28.10.2015

Inimă bună

Sunt mândru de faptul că am început să am un stil de viață din ce în ce mai sănătos. Nu urmez un anumit șablon și nici nu plec urechea la tot felul de ”rețete magice”. Pur și simplu trăiesc cât se poate de sănătos. Nu fumez, iar alcool beau doar la ocazii extrem de speciale și atunci o fac într-un mod responsabil. Sunt tare, da?! S-ar putea totuși să-mi achiziționez o cutie de endolex și o să îți spun mai jos și de ce.

Până atunci simt nevoia să punctez câteva idei despre ce înseamnă în viziunea mea un stil de viață ok pe termen lung și de ce sunt aproape sigur că nu voi avea vreodată probleme cu sistemul circulator. În plus față de ce am spus mai sus, pentru simplu fapt că stau departe de obiceiurile care știu că-mi pot face rău. E fix chestia de dorință și de alegere, până la urmă. Singurul capitol la care mai rămân uneori „corigent” este cel legat de mâncat. Câteodată mai sar coarda și înfulec fast-food pe fugă, perfect conștient de faptul că o să regret a doua zi. 

Discutam pe tema asta acum câteva zile cu cineva și am concluzionat prin a stabili și câte o zi pe săptămână în care să mergem la alergat, drept urmare am mai adoptat un element care va contribui la un sistem circulator imbatabil. Începem de luni. 

Acum să îți spun de ce cred că ar fi ok o cutie de endolex sau revisan cardio. Dacă te vei uita pe prospect, o să vezi că oferă ceva avantaje notabile, care în mod clar vor fi binevenite în anumite circumstanțe. Pe lângă faptul că are în componență o grămadă de vitamine, de la vitaminele A, B1, B2, B6, D și chiar vitamina C, asigură funcționarea normală a sistemului cardiovascular precum și cea a sistemului nervos. În plus, este recomandat pentru diete dezechilibrate, așa cum este și cazul meu uneori. 

Până la urmă însă ideea postării acesteia este legată de încurajarea mea (umilă) în ceea ce privește un stil de viață lipsit de vicii dăunătoare. 

Run for your life and not against it. Zic și eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu