Follow Me

28.10.2015

La dentist

Am observat că există un trend cu albirea dinților în ultima perioadă. Peste tot văd fel și fel de soluții cu iz magic ce promit un alb imaculat mai ceva ca zăpada. Ideea este că oricine și-ar dori dinți mai albi, care să facă orice zâmbet să fie ca în filme. Este însă destul de greu, dar nu imposibil, pentru că soluții există. Trebuie doar să fii dispus(ă) să te pui în slujba stomatologilor. Iar când vine vorba de stomatologi, pe mine mă apucă un soi de... frică. Știu că un procent covârșitor dintre voi se tem de dentiști și asta pe bună dreptate, dar eu vă întrec. Citisem pe undeva cum că durerea de măsea ar fi mai intensă decât cea a nașterii.


Mă rog, ideea este că la dentist nu mergi doar atunci când te doare măseaua sau vreun dinte. Una dinte procedurile pe care le poți urmări acolo este reprezentată de albirea dinților. Lucru pe care eu l-am experimentat pe propria dantură. Așadar, eu, tânăr fecior mă trezesc izbit de idee magnifică, cum nu credeam că există. În acel moment fac ce ar face orice alt om în situația respectivă, adică încerc toate alternativele dentistului. De la paste de dinți și până la metode băbești, le-am încercat pe toate. Însă am reușit să ajung la o o clinică foarte ok de unde am plecat mai alb.

Am mers acolo plin de avânt și destul de bucuros pentru că urma să fac ceva ce îmi doream de multă vreme. După ce toți cei din fața mea intră și ies din cabinet, îmi aud numele (mă trecusem pe o listă de așteptare), mă ridic în picioare și intru decis, dar totuși puțin morcovit. Morcovit pentru că, deși eram conștient că nu o să mă doară, eram convins că o să găsească ceva nelalocul lui și o să îmi propună să facem o mică nu știu ce, o mică extracție de nerv, puțină durere.

Mă așez pe scaunul deosebit de ergonomic, fac o mică recapitulare a ceea ce îmi doresc, casc gura mare, perfect conștient de faptul că inevitabilul era aproape. Aud un vâjjjj ce se apropia amenințător de dantura mea. Mii de gânduri îmi veneau în minte, iar câteva din ele îmi șoptea că „o să te doară” și o să leșini așa cum ai făcut-o când erai tu mai mic. Da, da, da, exact asta am făcut, am leșinat. Atât de grațios încât nici dacă luam cursuri de actorie nu îmi reușea atât de frumos.

N-am leșinat, ba mai mult decât atât, am rezistat foarte viteaz până la final. Sunt mulțumit de rezultat, iar serviciile clinicii sunt de top. Aparatură de ultimă generație și după ce îmi povestea doctorița în timpul intervenției, am tras concluzia că poți face orice zâmbet să fie mai ceva ca la Hollywood. Am reținut ceva și de protetică dentară, profilaxie, chirurgie dentară și implantologie. Toate sună desprinse din Doctor House, dar sunt posibileeee. Îmi pare rău doar că n-am făcut o poză de genul before and after. One of those moments of dăă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu