Follow Me

26.10.2015

Mă pun pe treabă!

Mi s-a pus pata să-mi reorganizez spațiul de lucru de acasă. Semn de maturizare mai ca ăsta nu cred că există. Așadar și prin urmare, săptămâna viitoare mă înarmez cu răbdare, ceva vopsea și câteva unelte și mă pun pe treabă. Nu sunt atehnic, așa că mă aștept să fac treabă bună. Fii atent la ce vreau să fac! În primul și în primul rând, dau un strat proaspăt de vopsea (verde cel mai probabil), pentru că albastrul pe care îl am acum pe pereți parcă nu mai este ce trebuie. După vopsea, plănuiesc să montez câteva rafturi deasupra biroului în formă de ”Z”. Săptămâna asta trebuie să merg să caut și să găsesc ce trebuie printr-un depozit. 

Piesa de rezistență în toată acțiunea pe care o voi întreprinde de săptămâna viitoare va fi reprezentată de schimbarea corpurilor de iluminat. Pentru mine, iluminarea unei încăperi, și mai ales cea în care lucrez, este destul de importantă. Așa că m-am orientat încă de pe acum în legătură cu ce voi atârna și/sau monta în dormitor. Am găsit câteva corpuri de iluminat de la homeX ce mi-au cam făcut cu ochiul. Îmi doresc ceva cu un aspect oarecum vintage, dar fiind o balanță (zodie), îmi va lua ceva până când mă voi hotărî ce să aleg într-un final. Fiind însă vorba de dormitor și nu de living room (sufragerie), voi scoate din calcul meniul cu lustre




Ideea este că, până acum, mi-am ales doar o lampă de citit pe care o voi monta lângă pat. Consumă puțin, e micuță și va contribui decisiv la numărul de pagini citite înainte de culcare. Și ar mai fi un motiv, în afară de cel legat de zodie, pentru care mă corconesc o grămadă de timp până să aleg ce și cum. Mi-am făcut un obicei înainte de a cumpăra câte ceva. Mai exact, mă documentez până am senzația că știu tot ce se poate ști despre domeniu respectiv. Dacă vrei să fii și tu în temă cu ce înseamnă un iluminat ok, te invit să dai o citire pe acest articol. Cool stuff there.

Ține-mi pumnii pentru că și eu ți i-aș ține dacă săptămâna viitoare te-ai apuca de renovat!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu