Follow Me

21.10.2015

Mii de cămăși

Deja știi că sunt un fel de partizan al îmbrăcatului de bun gust. Simt nevoia să mai aprofundez un pic subiectul ăsta pentru că zilele acestea s-a cam tot schimbat vremea și am avut ocazia să văd astfel cam ce mai poartă orașul. O să-ți zic ce concluzii am tras imediat. Însă până să ajung acolo, trebuie să știi îmi mențin ideea că ceea ce ține de cămăși slim fit bărbați adaugă un plus de bun gust de fiecare dată. Adică, așa cum pentru femei o rochie potrivită accentuează feminitatea, pentru un bărbat, o cămașă bine aleasă pune în evidență personalitatea celui care o poartă. Apropo, dacă nu știi unde să arunci un ochi după cămăși interesante, o poți face pe TownFashion.

Bun, după cum spuneam, vremea s-a schimbat, iar toamna a devenit mai toamnă și uite așa, de voie de nevoie, suntem nevoiți să lungim mânecile. E îmbucurător faptul că oamenii au devenit ceva mai atenți la detalii și am văzut tot mai mulți ”purtători” de cămașă. Carouri, dungi sau unicolore, mii de cămăși parcă invadaseră orașul. Plus că vineri seara am mers la teatru, iar acolo au fost doar ținute de bun gust. Am scăpat de oamenii îmbrăcați în treninguri în carouri, dungi sau unicolore, ce puțin pentru o oră și jumătate, cât a durat piesa.

Egoist fiind uneori (acum) o să reduc discuția strict la mine. Fac asta pentru că am constatat că oricât de multe cămăși aș avea pe umerașe, parcă tot nu sunt destule. Recunosc faptul că îmi este din ce în ce mai greu să mă abțin să nu-mi cheltui leii pe două, trei cămăși.

Este important, domne, să te reprezinte hainele pe care le porți și tu pe ele la rândul tău. Cred că este clar faptul că nu poți fi luat în serios îmbrăcat în trening sau cu gluga trasă pe cap. Deci dacă ești bărbat, investește un pic și ia-ți câteva cămăși de calitate și o să vezi cât de ok o să te simți. Plus că nu ai nevoie de prea mulți bani să te îmbraci ok, serios. Credeam că am stabilit deja lucrul ăsta. Suit up!

Un comentariu: