Follow Me

28.10.2015

”We hire”

Ne tot plângem că nu există locuri de muncă, dar pe cuvânt că în ultima vreme am observat că se vorbește din ce în ce mai des despre joburile în domeniul de videochat. Ba mai mult decât atât, sunt anunțuri de tipul pentru angajări click aici, anunțuri care eu personal cred că atrag destul de mulți candidați. Nu am o părere foarte bine conturată despre un astfel de job, dar tind să cred că nu poate fi chiar atât de rău. Sigur, la o primă judecată, nu e foarte etic și nici în conformitate cu ceea ce cei din generația deja trecută consideră ca fiind moral. 


M-am documentat un pic despre acest subiect și am văzut pe anumite forumuri o mulțime de motive pentru care este ok să faci lucrul ăsta dacă într-adevăr ești tentat sau tentată să-l faci. De asemenea, am dat și de articolul ăsta în care subiectul este dezbătut pe larg de către o tipă care face chestia asta cu drag. 

Se pare că într-un fel sau altul, genul ăsta de job ar putea fi unul de viitor. Sună oarecum ciudat, dar din punct de vedere financiar se pare că se poate câștiga foarte bine. Contractele încheiate se fac pe drepturi de autor, iar dările către stat sunt plătite de către studioul la care lucrează. Deci este legal. Și ca să rămânem în domeniul banilor, se pare că la studio20, unul dintre cele mai titrate la ora actuală, tipele de acolo pot câștiga de la 1,49 $/minut pana la 5,99$/minut. Din calcule simple, se pot face bani mulți în acest domeniu, cu mult mai mulți decât s-ar putea face dintr-un job clasic, mai ales în România. 

Unde mai pui că lucrezi în condiții de confort și așa mai departe. Probabil că sunt și părți negative într-un astfel de job, ca în oricare altul, însă dacă cineva este dispus să lucreze în acest domeniu, cu siguranță le ia în calcul. 

Peste toate astea, am certitudinea că va mai trece ceva vreme până când un astfel de job va fi văzut cu ochi la fel de buni așa cum este văzut un job în care ești nevoit să îți rupi spatele 12 ore pe zi cărând saci cu moloz. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu