Follow Me

27.11.2015

Absolut...cu Marcel Iureș

Am tot fost la evenimente tari în ultima perioadă. După concertul lui Ștefan Bănică Jr, marți am mers la teatrul Colibri, la Spectacolul Absolut. Mi-am dorit de foarte mult timp să merg la o piesă de teatru în care joacă Marcel Iureș și uite că într-un final am reușit să fac acest lucru. Am fost plăcut surprins de faptul că sala a fost plină, însă acest lucru este normal având în vedere că pe scenă urma să urce un actor adevărat.


Câteva cuvinte despre spectacolul Absolut:

Ei bine, piesa urmează povestea lui Ivan Turbincă de Ion Creangă, iar interpretarea lui Marcel Iureș a fost ABSOLUT genială. Unde mai pui că regia a fost asigurată de Alexandru Dabija. Spectacolul a fost de tipul one man show, iar felul în care Marcel Iureș trecea de la un registru la altul, de la un personaj la altul, a fost... incredibil.

Am râs cu poftă, atât eu, cât și ceilalți oameni din sală. Ne-a făcut să credem fiecare cuvințel și fiecare întâmplare pe care o parcurgea. Încă de când Ivan Turbină i-a întâlnit pe Dumnezeu și Sfântul Petru și până când a petrecut în iad vis-a-vis de Rai, noi, toți cei de pe scaune, am fost prezenți cu toată imaginația.

La final, publicul l-a aplaudat la scenă deschisă, iar Marcel Iureș ne-a zâmbit și s-a înclinat în fața noastră de fiecare dată când a revenit la aplauze. De fapt, cred că noi trebuia să ne înclinăm în fața lui. Personal, consider că acest om merită toată aprecierea pentru că într-adevăr este un artist în adevăratul sens al cuvântului.

În drum spre casă mă gândeam la faptul că prețul biletului a fost unul prea mic. 20 de lei mi se pare prea puțin, având în vedere că tot felul de artiști închipuiți pun ”artist fee” de 50-60 de lei pentru un show ce nu durează mai mult de 60 de minute și în care dacă nu spun maxime și aforisme de largă popularitate, nu reușesc să stârnească nici măcar un zâmbet. Apropo, asta cu maxime și aforisme am auzit-o la Horațiu Mălăele, asta ca să specific sursa.

Cu alte cuvinte, dacă ai șansa să mergi să vezi spectacolul Absolut, sfatul meu este să nu eziți nici măcar o clipă. Merită 100%.

Dă și un play Zara Larsson, MNEK - Never Forget You. Merge.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu