Follow Me

11.11.2015

Ce filme am mai văzut

Mi-am pus la punct DVD Player-ul, astfel că în ultima perioadă am apucat să mai văd câte un film aproape la două-trei zile, seara, înainte de culcare. M-am decis să trec în revistă câteva filme pe care le recomand, asta așa, dacă ai timp și chef de ceva care să meargă cu popcornul.



Self/less. Inițial am vrut să văd filmul ăsta la cinematograf, dar Loredana m-a convins că mai ok ar fi să mergem să vedem The Gift. Apropo, despre The gift am scris aici, dacă ești curios ce și cum. Revenind la Self/less. Pe scurt, mi-a plăcut. Mi-a plăcut pentru că are un subiect destul de interesant și anume transferarea conștiinței umane dintr-un corp în altul. Sigur, mi-ar fi plăcut să fie puțin aprofundată teoria pe care se bazează filmul, cu toate că este un SF. Acțiunea filmului urmează un curs destul de previzibil, dar te ține captivat preț de aproape două ore cât ține filmul. Puțin bum, puțin bang, iar interpretarea lui Ryan Reynolds mi-a plăcut. Ideea cu care eu am rămas după film este legată de faptul că ”oare chiar e posibil?” sau ”dacă într-adevăr a fost pusă în practică?!” Hmm, cine știe. Deci, prima recomandare a mea pentru cinefilul din tine este Self/less.



As above, so below. Știam de filmul ăsta încă de acum un an, însă abia acum am reușit să-l văd. Pe imdb are un amărât de 6.1, însă pe cinste și onoare că mie mi-a plăcut de cam 8, așa. E misterios, horror, iar mare parte din acțiune se petrece în niște catacombe. La un moment dat am avut sentimentul ăla de claustrofobie în cadrul unor scene. Îmi place și modul în care a fost abordat. Îți dă senzația că este un documentar filmat cu un GoPro. ”Destinația” sau subiectul filmului nu intră în categoria nemaivăzut, dar per total filmul reușește să te pună un pic în gardă și cu câteva scene destul de scarry. Finalul mi s-a părut liniștitor. De văzut seara, cu lumina stinsă!



The theory of everything. Este despre viața lui Stephen Hawking. Dacă nu știi cine este Stephen Hawking, să-ți fie rușine câteva minute. Filmul este unul bun, însă dacă ești în căutare de un film spectaculos și plin de acțiune, nu e genul. The theory of everything povestește aproape pas cu pas, atât viața profesională a lui Stephen Hawking, cât și pe cea personală. Eddie Redmayne, cel care îl interpretează pe celebrul om de știință, joacă pur și simplu fantastic. După film am ținut morțiș să citesc și cartea ”O scurtă istorie a timpului”, carte scrisă de Stephen Hawking, cam atât de tare mi-a plăcut filmul. Așadar, e de văzut.

Cam astea trei pelicule mi-au trecut prin fața ochilor de curând, însă promit că de îndată ce voi mai strânge în palmares cel puțin alte trei la fel de ok, voi da fuga aici și îți voi zice și ție. Sper să reușesc să văd Gone Girl, pentru că am auzit numai de bine de el. Până atunci însă, numai bine îți urez și eu.

Aa, era să uit de melodie pentru postarea asta: Fratii Grime cu Bean MC - Oamenii Mei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu