Follow Me

14.11.2015

Cum a fost la concertul Stefan Banica Jr.

Pai și dacă tot a trecut Ștefan Bănică Jr. prin Craiova cu al lui turneu intitulat ”Gură, taci!”, am zis că ar fi păcat să nu mă duc. Așa că m-am dus. Sigur, a lipsit doar un pas să nu se mai țină, dar până la urmă ”scrisoarea pierdută” care atesta faptul că Sala Polivalentă era OK să găzduiască un concert s-a găsit. Magie, zic!

Menționez că nu știu dacă sunt fan Ștefan Bănică Jr. Mereu am oscilat între a-l plăcea și a nu-l plăcea. Să-mi fi ales totuși o tabără în urma concertului?! Afli imediat.

Deci, joi 12 noiembrie, ora 19:30 am fost acolo prezent cu mândra-mi de mână. Îmbrăcați frumos, cu biletele în mână, am intrat încrezători. Au fost peste 3.000 de oameni, oameni de toate vârstele, îmbrăcați la fel de frumos și tot cu biletele în mână.

Ne-am așezat pe locurile noastre și am așteptat cuminți să înceapă concertul. A început cu 10 minute întârziere, dar asta contează mai puțin. Ștefan și-a făcut apariția pe scenă într-un mod energic, iar publicul a fost în delir. Câteva piese mai târziu, mi-am dat seama că, într-adevăr, Ștefan Bănică Jr. știe să facă un spectacol. Relaționează foarte ok cu publicul, știe să vorbească, știe ce să vorbească, iar faptul că este cine este se datorează unui talent pe care îl are fără îndoială. Ne-a vorbit puțin și despre tatăl său care ar fi împlinit cu o zi înainte de concert 82 de ani. A cântat ”Cum am ajuns să te iubesc” în memoria sa, piesă la care a realizat și un videoclip în care apare alături de tatăl său. Apoi ne-a vorbit și despre mama lui. A fost de apreciat.

foto: Doria Iuliana
A cântat cam tot ce era de cântat, iar publicul a fost în delir când a ajuns la melodia din liceenii. Ne-a explicat însă și ”Ce e dragostea”, apoi ne-a cântat tare și răspicat ”Alerg printre stele”. 

A primit și flori din public, s-a zbenguit, a mulțumit de multe ori, s-a întors la bis-uri și a încheiat un spectacol bun, din punctul meu de vedere. 

În continuare nu pot să spun că sunt fanul său, dar în mod cert pot să afirm că îl apreciez. Este un artist.

Per total, consider că a fost o seară reușită în care m-am simțit bine și cred că așa s-au simțit toți cei care au fost prezenți.

Și ca să fie în ton, uite, mie-mi place interpretarea lui de AICI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu