Follow Me

27.11.2015

Pavele, frumoasele noastre pavele

Dacă ești în căutarea unor soluții interesante în ceea ce privește amenajarea curțiim ai putea găsi ceva interesant pe site-ul celor de la PavConsult. Găsești aici de la pavele ieftine, până la borduri (http://pavconsult.ro/borduri/).

Îți poți achiziționa de acolo tot felul de obiecte necesare unei amenajări fără cusur. Gusturile nu se discută, așa că dacă vei alege borduri roșii nu te va judeca nimeni. Pe lângă borduri, mai găsești și pavele ieftine, iar toate astea puse cap la cap vor face ca amenajarea curții să fie o plăcere.  Bine, trebuie să îți placă să și muncești puțin, asta dacă vrei tu să pui mâna pe cazma, lopată sau boloboc și să execuți o lucrare perfect inginerească. Dacă nu, sigur vei găsi oamenii potriviți care să te ajute să faci acest lucru. Însă cum eu sunt adeptul Do it yourself, te îndemn să afli singur, singurel cum se face un montaj de pavele.



Cred că e timpul ca și viața la țară, generic denumită, să cunoască un upgrade din punct de vedere al condițiilor. Dalele de pavaj ar trebui să fie pentru orice curte un fel de ”gresie și faianță” pentru apartamente sau garsoniere.

Și, ca să mă întorc puțin la culoare roșie pe care am presupus că s-ar putea să o alegi pentru borduri, ei bine, asta mi se pare foarte tare la magazinul celor de la PavConsult: faptul că oferă o gamă largă de culori din care poți alege și te poți ”face” cu o curte cum n-a văzut Parisul. Prețurile mi se par ok, iar calitatea produselor din părerile pe care și le-au exprimat clienții magazinului pe site este una de top.

Și dacă în București, cel puțin, când cineva aduce vorba de borduri se lasă cu zâmbete cel puțin, cred că totuși ar fi tare dacă bordurile ar fi cu ceva mai multă personalitate și culorile alese pentru fiecare stradă sau alee să reprezinte într-adevăr ceva. Nu e o idee susținută de prea multe argumente, însă în mintea mea te asigur că sună mult mai bine.

Până te apuci tu de treabă sau convingi pe altcineva să o facă, eu îți urez spor și inspirație!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu