Follow Me

21.11.2015

Un nas fin

Uite că am ajuns într-un punct al evoluției, să spunem, în care până și frumusețea devine ceva relativ. Mă refer la frumusețea exterioară. Spun asta pentru că, dacă până în urmă cu câțiva zeci de ani să îți faci operație la nas doar pentru că îl ai cârn sau borcănat era ceva de domeniul fantasticului și împotriva eticii, acum totul este la îndemâna oricui. Evident, bani să ai. Nu știu dacă este un lucru bun sau rău. E drept, în unele cazuri o mică intervenție schimbă peisajul, iar o dată cu acest aspect se schimbă și stilul de viață al celui care suferă operația respectivă. 

Dacă ești în căutarea unei noi etape în vița năsucului tău, există un chirurg plastician in Cluj-Napoca pe al său nume Mihai Așchilian. Am auzit și eu. Evident, într-o clinică specializată totul se învârte în jurul mai multor sfere medicale, printre care se numără tot ce ține de rinoplastie sau chirurgie estetică. Dacă nu știi ce înseamnă rinoplastie, ei bine, acest domeniu se referă fix la ce am vorbit mai sus, adică la refacerea aparatului de mirosit, adică al nasului. Puțin din asta, puțină chirurgie estetică și poți arăta ca nou/nouă.


Se pare că este la modă în cam toată lumea să te ”aranjezi” în cazul în care nu ești ok cu tine însuți. Tot felul de vedete au dat tonul unei astfel de mișcări și uite așa, ușor, ușor și oamenii de rând încep să viseze la perfecțiunea întruchipată pe care o pot obține cu ajutorul câtorva operații. Este bine că există personal calificat în acest sens care își face treaba cu prisosință. 

Uite, eu personal nu aș interveni cu nimic la felul cum arăt, mai ales să apelez la operații care presupun elemente de gen: bisturiu, forfecă, ace și tot ce implică o astfel de procedură. Mă simt bine în pielea mea, iar nasul meu despre care gurile rele spun că atunci când eram mic era borcănat e mai mult decât ok așa cum este acum. Cu toate astea, cum am mai spus, sunt și exemple pozitive de vedere care s-au schimbat la fața în bine folosindu-se de astfel de inovații medicale de ultimă generație. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu