Follow Me

14.11.2015

Vreau la casă!

Am trecut azi prin fața unei case în construcție și mi-au sărit ochii în curtea omului. Nu am deprins un obicei în a mă holba, dar de încetinit, am încetinit puțin pasul ca să vad mai bine. Pe lângă faptul că totul arăta bine, de la casă în sine și până la ditamai curtea, mi-au făcut o poftă de stat la curte două frumoase grătare de grădină. Nu am înțeles de ce avea două, dar nu știu eu socotelile lui. Ideea e că de când mă știu mi-a plăcut ideea de a avea un grătar de grădină sau două grătare de grădină, cum avea cel amintit mai sus, în curtea casei. Să poți să pregătești tot felul de mâncăruri în aer liber, să miroase peste tot a ce e bun și să savurezi ce-ai pregătit fix lângă acolo, lângă foc... ahh!

Dacă din pură întâmplare stai la casă și așteptai un semn cum că ar fi chiar ok să-ți ”montezi” un astfel de grătar de grădină trebuie să știi că pe europav.ro găsești cam tot ce ai nevoie pentru o astfel de situație. De la experiența de peste 16 ani în așa ceva și prețuri ok, până la transport în toată țara. Trage cu ochiul dacă nu crezi.

Și acum, doar gândește-te cât de tare ar fi să faci pe bucătarul într-o zi de vară, zi în care efectiv nu ai nimic important de făcut. Să stai cu familia și după o baie în piscină, să pregătești ceva de mâncare în cel mai natural mod cu putință cu ajutorul unui astfel de grătar de grădină. Unde mai pui faptul că un element de genul ăsta va fi fără doar și poate piesa de rezistență în orice curte. Bineînțeles, asta dacă e făcut așa cum trebuie.


Eu personal m-aș încumeta să mi-l construiesc singur, asta pentru că îmi place să cred despre mine că nu sunt atehnic. Iar după ce am văzut un clip pe youtube, nu mi se pare chiar atât de greu pe cât îmi închipuiam. Ca să înțelegi, am pus clipul video fix AICI.

Până să mă apuc de lucru, am nevoie de o grădină. Floare la ureche, nu?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu