Follow Me

11.01.2016

Ce filme am mai văzut (3)

Și cum toate au un început, post-ul ăsta este primul de pe anul acesta în care îți zic ce filme am mai văzut și dacă mi-au plăcut sau nu. Săptămâna trecută am văzut vreo 4 despre care o să-ți spun mai jos câte ceva, iar tu vei decide dacă merită să vezi vreunul din ele sau ba.

Southpaw:


Ei bine, din punctul meu de vedere, ”Southpaw” este genul de film în care întâlnești toate clișeele. Se ia una bucată luptător interpretat de Jake Gyllenhaa, luptător pe care îl botezăm Billy Speranță (Hope). De aici lucrurile merg simplu. Omul și-a făcut avere din lupte, soția îl îndeamnă să renunțe la carieră pentru că familia este mai importantă și și așa încasa prea mulți pumni. Apoi, BRUSC se întâmplă ceva (în trailer e ditamai spoilerul), iar el se hotărăște într-un final că trebuie neapărat să-l bată pe unul (în ring). Dacă o să reușească sau nu... dacă o să tracă peste toate greutățile sau dacă o să îți dea senzația că vezi un fel de Rocky, îți rămâne ție să stabilești. 
Concluzia mea este că ”Southpaw” este genul de film pe care îl vezi și gata. Previzibil și clișeic și deloc surprinzător. 

Gone Girl:



Ăsta da film. Mie mi-a plăcut de la început și până la final. Povestea se construiește foarte tare de la un minut la altul și te pune pe gânduri în anumite momente. Plus că se și joacă un puțin cu empatia ta, la modul că la început poate empatizezi cu cineva pentru ca mai apoi să schimbi macazul. Ben Affleck interpretează impecabil, drept pentru care rămâne unul dintre actorii mei preferați. În distribuție o să-l găsești și pe Neil Patrick Harris, nimeni altul decât Barney Stinson din ”How I met your mother”
Gone Girl merită văzut din toate punctele de vedere.

I origins:



Am tot amânat să văd filmul ăsta, dar dacă mă pui să-ți dau un motiv n-am niciunul. Ideea este că l-am văzut și a meritat. Subiectul filmului este unul cu care am rezonat și m-am simțit chiar bine pe toată durata filmului. Personajul principal al filmului, Ian, interpretat de Michael Pitt, este un om de știință pasionat, dacă nu chiar obsedat de... ochi. Fotografiază și analizează evoluția ochilor pentru a găsi... nu-ți spun ce. Nu-ți spun pentru că aș vrea să te bucuri de film și de subiectul lui. De-a lungul poveștii, Ian trece printr-o serie de întâmplări care îi confirmă ideile sale, dar pe de altă parte îl împinge și dincolo de bariera convingerilor sale. 
Merită văzut fără doar și poate!

Deocamdată doar  despre aceste trei filme ți-am putut scrie, urmând ca săptămâna viitoare (cel mai probabil) să scriu o scurtă părere despre alte trei filme pe care le-am văzut deja sau urmează să le văd. Un mic teaser - The imitation gameTrainwreck, The night before și The woman in gold sunt pe lista scurtă.

Merită să asculți și : Zack Hemsey - "The Way (Instrumental)"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu