Follow Me

22.01.2016

Ce filme am mai văzut (4)

În ultima vreme am fost atât de ”prins”, încât n-am reușit să pun cap la cap tot ce voiam de fiecare dată. 24 de ore nu sunt suficiente uneori, iar ”uneori-ul” meu a fost fix în aceste două săptămâni. Cu toate astea, seara, înainte de culcare, mi-am permis luxul de a mai viziona câte un film din când în când, astfel că acum, prin intermediul acestei postări, o să îți zic despre trei filme tari pe care merită să le vezi. Da, de data asta am nimerit un ”pachet” bun.

#1 The intern.



De foarte mult timp nu mai văzusem un film atât de simpatic. O poveste interesantă ce o are în prim-plan pe Jules, interpretată de Anne Hathaway, care reușește să pună bazele unei companii în domeniul vestimentar pe care o conduce așa cum știe ea. Jules e o tipă dezghețată, dar extrem de dezordonată, iar felul în care Anne Hathaway o interpretează te face să o cam placi încă de la început. Nucleul filmului este reprezentat de faptul că, un tip pe la 70 de ani, pe al său nume Ben și interpretat de Robert De Niro, devine stagiar în compania lui Jules. De aici și până la situații interesante și pline de umor de calitate este doar un pas. Totul pare natural și extrem de bine pus la punct. Povestea se dezvoltă frumos, iar la finalul celor două ore vei avea un zâmbet larg pe față. Merită văzut fără îndoială!

#Trainwreck 


Trainwreck este genul de comedie de la care nu prea știi ce așteptări să ai. Ei bine, filmul este surprinzător de amuzat în unele momente și o are în prim plan pe Amy, interpretată de Amy Schumer. Apropo, Amy Schumer este o tipă cu un simț al umorului foarte bine dezvoltat! Revenind la film. Încă de la început o să afli de la tatăl lui Amy că monogamy isn't realistic. De fapt, cam asta este și principiul după care se ghidează o bună parte din viață Amy a noastră. Ea trece din floare în floare, iar petrecerile fac parte din stilul ei de viață agitat. Amy are și o soră care se află în cealaltă extremă, adică o familistă convinsă. Ideea e că, până la urmă, Amy se lovește de un tip care îi cade cu tronc și toate principiile ei despre viață sunt date cu capul în jos, ca să nu spun cu fundul în sus. Întâmplări amuzante și replici bune = comedie foarte drăguță. Apropo, în film apare și John Cena (ăla care face wrestling) și spre surprinderea mea e chiar tare omul. Merită văzut!

#The danish Girl


Am insistat să văd The danish Girl după ce mi-a plăcut interpretarea lui Eddie Redmayne din The theory of everything, interpretare pentru care a câștigat și Oscarul anul trecut. Filmul este unul interesant și este bazat pe fapte reale. Mai exact, The danish Girl este povestea unuia dintre primii oameni care au apelat la operația de schimbare de sex. Apropo, în Qatar, filmul a fost interzis pentru că este văzut ca fiind ofensator. Nu este genul de film spectaculos ci mai degrabă încearcă să surprindă emoția prin care trec personajele. Einar Wegener interpretat de Eddie Redmayne se pierde ușor, ușor ajungând să se simtă mai mult femeie. Pe parcursul filmului, Einar devine Lili Elbe. Este interesant de urmărit transformarea prin care trece Eddie Redmayne, transformare care pe mine m-a impresionat. O poveste interesantă pe care ar fi de preferat să o urmărești fără prejudecăți pentru a putea înțelege cât mai îndeaproape ceea ce se urmărește a fi transmis. 
Notă personală: Eddie Redmayne intră în topul actorilor mei preferați. Merită văzut!

În încheiere te anunț că săptămâna viitoare sunt șanse mari să ajung la cinema să văd The Revenant și implicit pe Leonardo Di Caprio, iar imediat cum mă voi întoarce de acolo voi posta părerea pe care mi-a lăsat-o filmul. Până atunci... vizionare plăcută!

Melodie tare: B.J.Thomas - Raindrops keep falling on my head

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu