Follow Me

07.03.2016

10 Concluzii de Februarie

A trecut februarie, s-a dus, gone in 29 days. Și repede, repejor am scris mai jos fix 10 concluzii trase în februarie. Nu ridica sprânceana pentru că astfel de postări am mai avut. Unde să apeși? Păi aici, aici și aici.

10 Concluzii de Februarie

#1. American horror story- Sezonul 4 este cea mai de c@#^t chestie pe care am văzut-o în ultima vreme. Am tot sperat să-mi placă de la episod la episod, dar fix degeaba. Am văzut și celelalte sezoane, care, în ciuda faptului că nu rupt gura târgului, erau ok în comparație cu sezonul ăsta. Să nu-ți pierzi timpul cu el.


#2. Noul album al lui Kanye West numit Swish, ba nu, Waves, ba nu, The life of Pablo sau... ăăă, îîîh?! Ba da, Life of Pablo e tare, iar despre asta am vorbit mai pe larg fix aici. În schimb, linia vestimentară pe care a lansat-o e... nu e.


#3. Să bei măcar 1,5l de apă pe zi e chiar mișto. Am tras concluzia asta după ce am început să fac lucrul ăsta și mă simt chiar ok. #AntrenamentulESăPotSăFiuCaApa (Raku).



#4. Nu prea mai sunt microbist. Dacă până acum aproximativ un an eram ceva mai interesat de fotbal, acum, tangența mea cu sportul rege se reduce la... minimum. Plus că mai jucam și fifa, mai una, mai alta. Hai Craiova!


#5. Dragobetele cred că-i mai ok decât Sf Valentin. Cu toate astea, știi și tu că n-ai nevoie de o zi anume ca să demonstrezi cuiva ce înseamnă pentru tine. 


#6. De fiecare dată când am căștile pe urechi sau în urechi, cineva are neparată nevoie să vorbească ceva urgent cu mine.


#7. Îmi pare și bine și rău că Di Caprio a luat Oscarul. Voiam să-l ia, dar nu voiam să-l ia.


#8. Două roți uneori sună mai bine decât patru, așa că mi-am luat trotinetă.


#9. Oricât de multă grijă aș avea de perechile mele de căști, ele se duc d$#^u în maxim un an.


#10. Martie e ca luna Decembrie. 

Dacă vrei să dai play la o melodie, eu îți recomand: Angus and Julia Stone - All This Love (Live From The Distillery).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu