Follow Me

25.03.2016

Ce-am mai făcut prin casă

Mă știi deja că sunt înnebunit să colecționez tot felul de lucruri cu care să-mi decorez prin casă. Și ți-am mai prezentat în articole precedente ba că mi-am luat câte un ceas, câte un scaun, câte o veioză. Îmi place să adun lucruri care au o poveste în spate. Evident, asta nu înseamnă că nu-mi iau și lucruri noi. Fac asta, doar că ceva mai rar și într-o arie mai restrânsă. Cred că singurele chestii în ultima vreme pe care mi le-am luat pentru casă dintr-un magazin online au fost lenjerii de pat (http://www.homex.ro/lenjerii-de-pat/). Din paranteză ne-am luat lenjerii de pat pentru că sunt prețuri decente și am citit review-uri bune. Asta dacă te întrebai. În rest am dat ture prin depozite de mobilă second hand și prin târgul de vechituri. 


De exemplu, acum am pus ochii, și eu și mândra mea pe un dulăpior foarte simpatic pe care cred că-l vom lua dacă îl mai găsim la începutul lunii viitoare. Ne place să decorăm și să ne punem amprenta pe locul în care locuim. Eu o bat la cap pe Loredana să ne apucăm să și vopsim. Să punem verde pe perete. Nu vrea. Nu cred că vopsim. Ceasul verde de perete pe care l-am luat la mijlocul lui februarie, l-ai văzut, da? Dacă nu, uite-l în poză:

E drăguț să decorezi și faci tot felul de lucruri interesante care să te reprezinte. Și să nu crezi că facem asta doar pentru că ne-a apucat astenia de primăvară sau freamătul de curățenie de sezon. Decorăm și rearanjăm chestii în fiecare săptămână. E amuzant și în felul ăsta nu ne plictisim niciodată de cei patru pereți pe care living-ul garsonierei noastre îi are. Sunt mov acum. Eu aș vrea să fie verzi. Asta ți-am spus și mai sus cu un soi de regret pentru simplul motiv că ”that's not gonna happen too soon".

Până și biclele o să ni le decorăm. Ne-am comandat stickere, pe care o să le lipim peste tot. Unele din ele o să le folosim și la decorarea peretelui din spatele laptopului. E un fel de zid al creativității. O să fie amuzant. Hai, nu mai căuta soluții: apucă-te și experimentează și tu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu