Follow Me

25.03.2016

Era Imperi(os) să-mi iau o brățară nouă

Dacă nu mă cunoști de ieri, de azi, înseamnă că știi foarte bine că îmi place să port una, două brățări la mână. E drept că pe vreme ce-am mai înaintat în vârstă mi-am schimbat puțin gusturile, lucru normal, de altfel. Acum îmi aleg cu ceva mai multă grijă accesoriile. De la brățări și ceas, totul e ales pe sprânceană. Belive you me. 

Chestia cea mai interesantă legată de brățări este aceea că (îți) pot da un plus de personalitate și dacă sunt alese cum trebuie... știi tu, te cam pun în valoare. Cu alte cuvinte, dacă unii oameni preferă, de exemplu, tatuajele pentru a transmite ceva, eu sunt de partea cealaltă, alegând o brățară interesantă care pentru mine are o semnificație. Asta se întâmplă și acum, iar în postul ăsta o să-ți arăt ce o să port în câteva zile la mâna dreaptă. 



De unde îmi iau brățara din poză?

Excelentă întrebare, la care îți voi răspunde că de pe www.imperi.ro. Site-ul e unul drăguț și simplu de navigat. Cum ai intrat, ai și dat de modelele de brățări din care poți alege ce îți place. Sunt brățări atât pentru femei, cât și pentru bărbați, astfel că dacă vrei să faci brățări cadou cuiva, te salvezi puțin aici, pentru că ai ce să alegi. 

La brățara pe care o să o port și pe care o vezi și în poză îmi place faptul că este simplă, iar detaliile de pe ea aduc așa un plus de stil. Deși sunt balanță, din toate catalogul cu brățări argint, am ales-o pe aceasta, care are detaliile placate cu aur. Până la urma urmei, asta înseamnă să fii hotărât, nu?!

E drăguț și modul în care vin ambalate brățările, iar modalitatea de transport este prin curier, mai exact GLS. Cât dai pe transport? Păi 15 lei, dar, dacă ai comada de peste 150 de lei, transportul va fi din partea casei, adică gratuit, moca, fără bani, pe degeaba.

Așadar și prin urmare, după ce îmi ajunge brățara și îmi fac ceva timp, o să apară și o postare cu și despre ea. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu