Follow Me

06.04.2016

8 Concluzii de Martie

Suntem la începutul lunii aprilie (capitan obvious), iar asta înseamnă pe lângă alte multe lucruri și că e timpul pentru a-mi pune aici concluziile trase în luna trecută. Cu alte cuvinte, concluziile lunii martie:

#1. Un hard-disk extern e un must have. Mi-am luat luna trecută una bucată hard extern despre care voi scrie în curând, iar sentimentul pe care îl am după tot back-up-ul pe care l-am făcut este de ușurare. Am pus pe el tot ce se putea pune și mai am și spațiu. E de 1 TB, iar mai multe chestii despre el... în curând.


#2. Am noroc și la chestii electronice cumpărate din târgul de vechituri. Mi-am luat uscător de păr cu 10 lei și merge brici. Aa, și cântar de bucătărie electronic, tot cu 10 lei, care funcționează fără cusur. #MânăDeAur.


#3. Ebay-ul rullz. Aici, mândra mea are contribuție masivă la concluzia asta, la modul că ea a mai tot cheltuit bani din visterie pe nimicuri de pe acolo. Acum e rândul meu și mi-am comandat câteva lucruri de acolo luna trecută. Încă aștept după ele, pentru că durează cam 3 săptămâni să ajungă. Dar de îndată ce ajung, îți zic și ce mi-am luat și îți și arăt.


#4. Once a meltean, always a meltean. Pe vreme ce trece, în traficul din România se găsesc cretini care mai de care. Să iei bicla pe străzile din România e sport extrem, iar orice destinație devine incertă. 

#5. Copiii sunt din ce în ce mai grași. În ultimele săptămâni am văzut copii care depășesc cu mult greutatea normală pentru vârsta lor. Părinții sunt happymeal că tac din gură dacă mănâncă, iar copiii habar n-au că-i nașpa ce li se întâmplă.


#6. Joc tenis chiar bine. Tenis de câmp. Așa că, de acum înainte, la hobby-uri înlocuiesc fotbalul cu tenisul.


#7. Am devenit fan Kid Cudi. Omul e bun... bun de tot!

#8. Pentru toată lumea, domnul primar e domnul primar, iar pentru dumneata e hoț. Asta e o replica din Moromeții, dar și o concluzie. #ifyouknowwhatimean.

Și cam aici s-au oprit concluziile pe care le-am tras în luna martie. De ce opt și nu zece? Pentru că atâtea am tras.

Dacă vrei ceva să asculți, ascultă Kid Cudi - Red eye.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu