Follow Me

14.08.2016

Despre serviciul #suportclientinonstop Flanco în 40 de secunde

Trăim în timpurile în care să fii informat e cam vital. E important să știi că te poți baza pe un serviciu de suport clienți care funcționează non-stop. Nu de alta, dar se mai întâmplă câteodată să fii în dubii în legătură cu anumite aspecte, mai mult sau mai puțin importante. Și cam asta se pare că au făcut cei de la #flanco cu al lor serviciu de asistență telefonică non-stop. Mai mult decât atât, ei și-au setat drept obiectiv preluarea oricărui apel în 40 de secunde. Cum s-ar zice... secolul vitezei. 

M-am hotărât să testez serviciul de asistență și am cronometrat timpul în care am fost preluat de către un operator.  Ce-a ieșit, poți vedea în video-ul de mai jos. Spoiler alert - am fost preluat în mai puțin de 40 de scunde. 

                           

Am pus o întrebare, mi s-a răspuns, totul a fost ok, client fericit și probabil și operator fericit, asta pentru că a știut să răspundă fără ezitare. Poți și tu să apelezi oricând la serviciul #suportclientinonstop (037.447.71.00 sau 021.203.81.70).

În altă ordine de idei, consider că un astfel de serviciu de asistență telefonică e bine venit, pentru că te scutește de căutări și dubii. 
Suni, afli, gata. Flanco are toate răspunsurile.

Un comentariu: